08 July 2010

PROJEK FERTIGASI DI DAERAH HULU BERNAM

Hari ini kami telah bertemu dengan seoranag insan yang sudi mengeluarkan modal permulaan untuk projek fertigasi yang seterusnya di kawasan Hulu Bernam. Setelah permohonan yang di buat di kebanyakan agensi samada kerajaan mahupun kewangan, semuanya hanyalah penantian yang sia-sia semata. Akhirnya projek kami yang seterusnya , kami dapat juga ikhtiarkan modal untuk pelaksanaannya nanti. Syukur alhamdulillah...

Agensi kewangan? Walaupun projek pertama telah membuahkan hasil, namun untuk mendapatkan modal tambahan amatlah menyiksakan jika kita bukanlah kenalan atau insan yang aktif dengan politik atau yang berstatus. Andaikata kita hanyalah insan biasa, maka berusahalah dengan sendiri. Projek pertama kami mulakan dengan modal sendiri, begitu jugalah dengan projek kedua kami ini, kami terpaksa melangkah dengan usaha dan modal sendiri.

Namun kami bukanlah seperti insan yang hanya mengharap dengan penuh harapan, kami akan berusaha dan terus berusaha hingga berjaya mencapai segala yang dicita dan mengikut segala perancangan kami, INSYAALLAH..

No comments:

Post a Comment