10 July 2010

ASSALAMUALAIKUM WR WB DAN SELAMAT SEJAHTERA KEPADA SEMUA PELAYAR BLOG INI SERTA PENGUSAHA DAN PEMINAT FERTIGASI

Kepada pengusaha2 fertigasi yang telah menceburkan diri dalam bidang ini saya ucapkan syabas dan teruskanlah usaha kita tanpa putus asa. Jangan biarkan kegagalan kali pertama adalah kegagalan untuk selamanya. Sebaiknya jadikanlah ia sebagai permulaan untuk mengenali selok belok sebenar sistem fertigasi ini. Sebaiknya tubuhkanlah rangkaian dan saling bekerjasama serta bantu-membantu sesama kita. Kepada yang inginkan pendapat serta tunjukajar, Silalah berhubung dengan saya pada bila-bila masa ataupun pengusaha2 lain tanpa rasa segan dan malu. Janganlah malu untuk mendapatkan ilmu, ibarat kata ilmu jika dimanfaatkan akan bertambah berkatnya.Setiap insan memiliki ilmu yang berbeza, oleh itu bertukar-tukarlah ilmu agar ia berkembang dan lebih baik kita dapat perolehi jalan penyelesaian yang terbaik, mudah,murah serta menguntungkan dari segala faktor.

Namun kepada bakal2 usahawan atau pwncebur baru, dalamilah ilmu kerana tanpa ilmu kita akan sia2. Jadikanlah kegagalan oranglain sebagai pengajaran dan kejayaan oranglain sebagai pedoman... INGAT tu...

Di kesempatan ini saya ingin menyeru kepada semua yang terlibat secara langsung ataupun secara tidak langsung agar bersatu untuk memakmurkan industri fertigasi ini serta menjamin kita daripada kejatuhan.

SELAMAT MAJUJAYA KEPADA SEMUA.....AMIN......
Doa saya kita semua akan berjaya.

No comments:

Post a Comment